Melde dich zum Newsletter an und erhalte einen 5€ Gutschein*

Zwengel

(158 Artikel)
Filters sluiten
 
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
van tot
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
 
1 van 7
Geen resultaten gevonden voor de filter!
Slingerschroef - zwart
Hope
Slingerschroef - zwart
€ 12,00 * € 9,90 *
Krukasschroef - oranje
Hope
Krukasschroef - oranje
€ 12,00 * € 9,90 *
Eindring voor CINCH-cranks
Race Face
Eindring voor CINCH-cranks
Inhoud 1 Stück
€ 10,00 * € 8,90 *
Krukasschroef - blauw
Hope
Krukasschroef - blauw
€ 12,00 * € 9,90 *
Krukasschroef - rood
Hope
Krukasschroef - rood
€ 12,00 * € 9,90 *
1 van 7

Fietscarter - Breed scala aan MTB- en single speed-standaarden

Kurbel Een van de meest gestreste onderdelen van een mountainbike is de crank. Naast het trappen, moet de fietskruk het gewicht van de rijder weerstaan, wat de cranks veel belast tijdens het rijden op ruw terrein. Bij enduro- en downhill-sprongen en -trucs treden er extra laadpieken op.
Moderne fiets-cranks overtuigen door een laag gewicht met maximale stabiliteit. Vanwege de verschillende normen van de trapassen, kunt u kiezen uit verschillende krukken voor uw fiets. Als u tegen een complete set besluit en slechts één slinger op uw fiets wilt verwisselen, moet u absoluut letten op wat een trapas in uw fiets is geïnstalleerd, want er zijn verschillende normen gebruikt door de fabrikanten. Er zijn onder andere Hollowtech II, BSA, Einpresslager of Howitzer als trapas standaard. Wat voor soort opname hebben je kettingbladen? Heeft u een 3-armige, 4-armige, 5-armige crank nodig of is uw kettingblad gemonteerd met een centraal sluitsysteem? Hoe lang wil je je fiets starten? Er zijn verschillende cranklengtes, die de kracht van de omvormer en de bodemvrijheid van uw fiets veranderen door de langere of kortere hendel. Deze bodemvrijheid is vooral belangrijk voor mountainbikes. In ruig terrein met rotsen en wortels, gebeurt het al snel dat je vast komt te zitten met je pedalen. Fiets-cranks zijn ook gemaakt van verschillende materialen. De meeste zijn gefreesd uit aluminium en hebben een hoge stabiliteit en een laag gewicht. Maar als u echt elke gramwaarde aantrekt, kunt u ook toegang krijgen tot hoogwaardige en dure carbon-cranks.

Complete sets - Lichtgewicht
Met een modern crankstel bespaart u niet alleen gewicht, maar ook geld door de uitgekiende constructie! Met een crankstel krijgt u een compleet pakket bestaande uit kettingbladen, pedaalkruk en trapas. Het aantal kettingbladen is afhankelijk van het gewenste toepassingsgebied. Drie kettingbladen zorgen voor een breed scala aan actie tijdens het toeren. Kortom vertaald beklim je elke berg en de lange vertaling laat je snelle afdalingen toe.

Als een downhiller, dirtbiker of enduro-racer, heb je maar één kettingblad nodig. Voor optimale rij-efficiëntie worden veel fiets-cranks aangeboden met verschillende cranklengtes.
Let bij het kopen van een crankstel op de inbouwbreedte en compatibiliteit met uw circuit en uw frame! Afhankelijk van het kettingblad of de kettingbladen hebt u mogelijk een speciale fietsketting nodig, die wordt beschreven in de artikelomschrijving van de crank. In onze winkel vindt u de ideale slinger en de juiste accessoires voor elke toepassing!

Fixie Crank - De geweldige keuze voor singlespeed
De extreem gestreste delen van een fixie zijn de ketting en de slinger. Naast het lichaamsgewicht op de crankarmen moet de fietskruk de rem- en trapkracht weerstaan. De slinger is vaak belast met singlespeeders en fixies. Vanwege de verschillende normen van de trapassen, kunt u kiezen uit een brede selectie van cranks voor uw fixie. Singlespeed cranks worden ook gebruikt op BMX en dirt bikes, ook hier is de belasting hoog. Door sprongen en andere tricks eisen de cranks hier veel eisen, dus ze zijn ongelooflijk robuust ontworpen.

Een van de meest gestreste onderdelen van een mountainbike is de crank. Naast het trappen, moet de fietskruk het gewicht van de rijder weerstaan, wat de cranks veel belast tijdens het rijden op... meer lezen »
Venster sluiten
Fietscarter - Breed scala aan MTB- en single speed-standaarden

Kurbel Een van de meest gestreste onderdelen van een mountainbike is de crank. Naast het trappen, moet de fietskruk het gewicht van de rijder weerstaan, wat de cranks veel belast tijdens het rijden op ruw terrein. Bij enduro- en downhill-sprongen en -trucs treden er extra laadpieken op.
Moderne fiets-cranks overtuigen door een laag gewicht met maximale stabiliteit. Vanwege de verschillende normen van de trapassen, kunt u kiezen uit verschillende krukken voor uw fiets. Als u tegen een complete set besluit en slechts één slinger op uw fiets wilt verwisselen, moet u absoluut letten op wat een trapas in uw fiets is geïnstalleerd, want er zijn verschillende normen gebruikt door de fabrikanten. Er zijn onder andere Hollowtech II, BSA, Einpresslager of Howitzer als trapas standaard. Wat voor soort opname hebben je kettingbladen? Heeft u een 3-armige, 4-armige, 5-armige crank nodig of is uw kettingblad gemonteerd met een centraal sluitsysteem? Hoe lang wil je je fiets starten? Er zijn verschillende cranklengtes, die de kracht van de omvormer en de bodemvrijheid van uw fiets veranderen door de langere of kortere hendel. Deze bodemvrijheid is vooral belangrijk voor mountainbikes. In ruig terrein met rotsen en wortels, gebeurt het al snel dat je vast komt te zitten met je pedalen. Fiets-cranks zijn ook gemaakt van verschillende materialen. De meeste zijn gefreesd uit aluminium en hebben een hoge stabiliteit en een laag gewicht. Maar als u echt elke gramwaarde aantrekt, kunt u ook toegang krijgen tot hoogwaardige en dure carbon-cranks.

Complete sets - Lichtgewicht
Met een modern crankstel bespaart u niet alleen gewicht, maar ook geld door de uitgekiende constructie! Met een crankstel krijgt u een compleet pakket bestaande uit kettingbladen, pedaalkruk en trapas. Het aantal kettingbladen is afhankelijk van het gewenste toepassingsgebied. Drie kettingbladen zorgen voor een breed scala aan actie tijdens het toeren. Kortom vertaald beklim je elke berg en de lange vertaling laat je snelle afdalingen toe.

Als een downhiller, dirtbiker of enduro-racer, heb je maar één kettingblad nodig. Voor optimale rij-efficiëntie worden veel fiets-cranks aangeboden met verschillende cranklengtes.
Let bij het kopen van een crankstel op de inbouwbreedte en compatibiliteit met uw circuit en uw frame! Afhankelijk van het kettingblad of de kettingbladen hebt u mogelijk een speciale fietsketting nodig, die wordt beschreven in de artikelomschrijving van de crank. In onze winkel vindt u de ideale slinger en de juiste accessoires voor elke toepassing!

Fixie Crank - De geweldige keuze voor singlespeed
De extreem gestreste delen van een fixie zijn de ketting en de slinger. Naast het lichaamsgewicht op de crankarmen moet de fietskruk de rem- en trapkracht weerstaan. De slinger is vaak belast met singlespeeders en fixies. Vanwege de verschillende normen van de trapassen, kunt u kiezen uit een brede selectie van cranks voor uw fixie. Singlespeed cranks worden ook gebruikt op BMX en dirt bikes, ook hier is de belasting hoog. Door sprongen en andere tricks eisen de cranks hier veel eisen, dus ze zijn ongelooflijk robuust ontworpen.